گواهی خسارت لپ تک +

گواهی خسارت لپ تک پلاس (LapTech+)

شرایط گارانتی لپ تک پلاس (+LapTech)
ضمن تشکر از حسن انتخاب شما کاربر وفادار ، رضایت شما از خدمات لپ تک ، هدف ماست . کالای خریداری شده مطابق با شرایط زیر شامل گارانتی لپ تک + می باشد .
خطرات تحت پوشش گارانتی لپ تک + :
سقوط از بلندی (شکستگی) ، نفوذ مایعات به داخل دستگاه و شارژر (آب خوردگی)، نوسانات جریان برق (سوختگی)، آتش سوزی ، صاعقه ، انفجار ، سیل ، زلزله ، نشست و رانش زمین.

شرایط کلی :
  1. صاحب دستگاه تنها یکبار می تواند از گارانتی لپ تک + استفاده نماید .
  2. تنها مرجع ذیصلاح در خصوص اظهار نظر پیرامون میزان استهلاک یا خسارت وارده به دستگاه ، کارشناس فنی شرکت می باشد  .
  3. چنانچه تعمیر دستگاه خسارت دیده امکان پذیر باشد ، دستگاه تعمیر می گردد . در غیر این صورت 70% مبلغ مندرج در فاکتور خرید با محاسبه فرانشیز ، حداقل ظرف مدت 15 روز کاری به خریدار پرداخت می گردد .
  4. در صورت نیاز به تعویض قطعه آسیب دیده ، شرکت لپ تک 70% مبلغ آن قطعه را با محاسبه فرانشیز متقبل میگردد .
  5. حداکثر زمان برای پاسخ دهی 2 ماه می باشد و چنانچه در این مدت دستگاه تعمیر نشد ، خسارت طبق بند 3 شرایط اعمال خسارت ، پرداخت می گردد.
  6. تمدید مدت زمان گارانتی لپ تک + با پرداخت هزینه آن امکان پذیر است .
 
استثنائات گارانتی لپ تک + :
  1. هرگونه دستکاری یا خسارت عمدی به دستگاه .
  2. هر نوع عدم تطبیق ، دستکاری ، یا مخدوش شدن کارت گارانتی لپ تک + و یا شماره سریال بطوریکه مشخصات دستگاه غیر قابل شناسایی باشد .
  3. هرگونه تغییر در قطعات سخت افزاری بدون هماهنگی با گارانتی لپ تک +